Esta web utiliza galletas (cookies) para ofrecer una mejor experiencia de navegación. Si continua navegando por la web, consideramos que acepta su uso. [ Aceptar ]

Barris i Acció Comunitària


La Unitat de Barris, Acció Comunitària i Participació de l’Ajuntament de Manresa és un servei que actua com a finestra única  dirigit a les associacions de veïns i veïnes de Manresa, per tal de recollir les demandes, aportacions, suggeriments, queixes o qualsevol altra qüestió que les entitats veïnals necessitin i en referència a qualsevol aspecte o tema que plantegin.

Serveis dirigits a les Entitats Veïnals

Finestra única per a les associacions de veïns i veïnes

  • Les entitats veïnals es poden dirigir qualsevol dia laborable i en horari de treball a la Unitat de Barris, Acció Comunitària i Participació per correu electrònic, telèfon del servei o de forma presencial, per tal de fer arribar qualsevol incidència que afecti als barris.

Gestió locals de les entitats veïnals

Des de la Unitat de Barris, Acció Comunitària i Participació, es gestionen les condicions de les llicències d’ocupació o altres instruments jurídics, pel que fa a la cessió d’espais i locals de titularitat municipal  per tal d’ubicar les seus socials de les associacions de veïns i veïnes.

Convocatòria anual de subvencions de pública concurrència

La Unitat de Barris, Acció Comunitària i Participació convocarà anualment, sempre que el pressupost municipal anual de l’Ajuntament així ho contempli, subvencions de  pública concurrència.

Suport a les activitats, esdeveniments i festes de caràcter lúdic cultural organitzat per les Associacions de veïns i veïnes

  • Dirección: Edifici Infants. Carretera de Vic, 16
  • Teléfono: 93 878 23 00
  • Correo electrónico: barris@ajmanresa.cat
  • Horario:
    De dilluns a divendres, de 9 a 14h
Manresa Turisme · Plaça Major 20, Manresa · 938784090 · turisme@manresaturisme.cat