Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

Manresa Turisme presenta una campanya per tornar a fer bategar la ciutat i reactivar el turisme

Manresa Turisme presenta una campanya per tornar a fer bategar la ciutat i reactivar el turisme


19/06/2020

S’ha editat un vídeo promocional que ha comptat amb la participació de nombrosos agents públics i privats. Es vol aconseguir el màxim de comparticions a les xarxes socials amb el hashtag #manresatornaabategar

 

Manresa Turisme acaba d’estrenar un nou vídeo promocional amb l’objectiu de reactivar l’activitat turística a la ciutat i que representa el tret de sortida d’una campanya de promoció més àmplia que porta per lema ‘Manresa torna a bategar’. 

 

El vídeo, de tres minuts de durada, segueix el fil argumental d’un violinista (Arnau Barrios) i d’una ballarina (Nàdia Pessarodona), que actuen per separat en diferents emplaçaments de la ciutat. A través d’ells, Manresa s’anirà tornant a despertar i a reactivar, fins que finalment tots dos es trobaran a la plaça Major, acompanyats per gent que gaudeix de les terrasses. Així doncs, es palpa ja una ciutat que, després d’uns mesos d’inactivitat a causa de la pandèmia de la Covid-19, torna a bategar, amb gent compartint de nou experiències tant a la natura com al centre de la ciutat.

 

Per a la realització del vídeo, rodat durant les darreres dues setmanes, s’ha comptat amb la participació i col·laboració de nombrosos agents públics i privats de la ciutat, com La Cova de Sant Ignasi, La Seu, el Parc de la Sèquia, el Museu de la Tècnica, Aura Ioga, l’Hotel 1948, l’Hotelet, l’Oller del Mas, Fargas Fargas, el Celler Collbaix, el Teatre Kursaal, Assegurances Santasusana i els voluntaris i voluntàries que apareixen. El vídeo està editat per Sweet Events BCN.

 

A banda del vídeo de tres minuts, s’ha realitzat una versió més curta, de 40 segons de durada, per a ser distribuït per a xarxes socials i com a espot publicitari a mitjans de comunicació.  També se’n faran ressò l’Agència Catalana de Turisme i l’Àrea de Turisme de la Diputació de Barcelona.

 

Com a acció sorgida dels grups de treball amb el sector privat, un cop es faci públic el vídeo, es pretén aconseguir que el hashtag #manresatornaabategar sigui ‘trending topic’, gràcies a les comparticions i publicacions del màxim d’usuaris. 

 

El vídeo forma part d’una campanya de comunicació més àmplia, titulada ‘Manresa torna a bategar’, i que estarà formada per insercions a premsa local, nacional i del sud de França, falques radiofòniques i campanyes de publicitat on-line.