Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

Pla de Màrqueting Turístic de Manresa


Durant els darrers anys la ciutat de Manresa, i més concretament l’Ajuntament de Manresa i la Fundació Turisme i Fires de Manresa, han apostat per l’impuls del sector turístic amb el desenvolupament d’un projecte turístic de la ciutat. Amb l’objectiu de definir una estratègia en matèria turística i d’orientar les accions necessàries per assolir les fites establertes, l’any 2014 es va elaborar el Pla Director del Projecte Manresa 2022. Posteriorment es va elaborar el Pla de Marketing Turístic de Manresa 2015 i el Pla de Treball Manresa Turisme 2017

 

Per tal de donar continuïtat al desenvolupament i consolidació turística de la ciutat de Manresa, l’ens de promoció turística ha expressat el seu interès per desenvolupar un estudi que permeti valorar la creació de productes turístics dins del municipi i establir les bases per la seva comercialització. Concretament es planteja el desenvolupament de dos productes turístics principals, el turisme religiós i el turisme espiritual, i un producte complementari, l’enoturisme.

 

La Diputació de Barcelona, per tal de donar resposta a la necessitat expressada per l’Ajuntament de Manresa, ha impulsat l’elaboració d’un Pla de màrqueting turístic del municipi de Manresa, encarregant l’elaboració del pla a l’empresa Expertus Turismo y Ocio

 

Juliol de 2018