Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

L'Oficina de Turisme crea una nova línia de marxandatge dissenyada per Killing Weekend

L'Oficina de Turisme crea una nova línia de marxandatge dissenyada per Killing Weekend


05/02/2020

El disseny és el mateix que porta l’equip d’informació turística i conté imatges de la Seu, la Cova i el Carrer del Balç

 

L’Oficina de Turisme de Manresa ha llançat una nova línia de marxandatge. En concret ha creat una tote bag, una llibreta, una tassa amb un disseny de Killing Weekend. El disseny és el mateix que porta l’equip d’informació turística i conté imatges de la Seu, la Cova i el Carrer del Balç. La voluntat és crear diferents dissenys, amb cadascun dels elements per separat per poder tenir una col·lecció.

A banda d’aquests materials, s’ha creat també una ampolla de vidre i un USB amb el logotip del Cor de Catalunya.

Tots aquests productes estan a la venda a l’Oficina de Turisme de Manresa.