Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

Un espot promocional de la Diputació de Barcelona vincula el vi de la DO Pla de Bages i l'espiritualitat ignasiana de Manresa

Un espot promocional de la Diputació de Barcelona vincula el vi de la DO Pla de Bages i l'espiritualitat ignasiana de Manresa


04/07/2019

L’anunci es publicitarà a través del butlletí “Ja saps què faràs aquest cap de setmana?” que compta amb uns 70.000 subscriptors, així com a les xarxes socials de la Diputació (més de 89.000 seguidors a Twitter i quasi 88.000 a Instagram) i al seu web i al seu canal de youtube. El vídeo serà visible permanentment al web de “Barcelona és molt més” i al seu canal de youtube.

 

L’Oficina de Promoció Turística de la Diputació de Barcelona ha engegat un projecte audiovisual amb Enoturista.cat, format per reconeguts periodistes especialitzats en el món del vi, amb la intenció d’explicar el territori, patrimoni, paisatge i gastronomia partint del vi com a eix troncal. El projecte inclou una sèrie de 12 filmacions de curta durada que recorreran les comarques sota aquesta premissa.

 

De moment ja s’han publicat els quatre primers vídeos, i ara ja estan preparant el sisè, que se centrarà en la Denominació d’Origen Pla de Bages, a través de l’Oller del Mas, però posant en valor temes i recursos vinculats a l’espiritualitat ignasiana, com Montserrat i el Camí Ignasià. Per aquest motiu, els responsables del projecte han estat a Manresa rodant imatges del Pont Vell, la Cova, la Seu i el Carrer del Balç.

 

Sota la marca “Barcelona és molt més”, el vídeo resultant es publicitarà a través del butlletí “Ja saps què faràs aquest cap de setmana?”, que compta amb quasi 70.000 subscriptors, així com a les xarxes socials de la Diputació (més de 89.000 seguidors a Twitter i prop de 88.000 a Instagram) i al seu web i al seu canal de youtube. El vídeo serà visible permanentment al web de “Barcelona és molt més” i al seu canal de youtube, on s’aniran penjant la resta de capítols que es vagin rodant al llarg d’aquest any.

 

Una guia de la Fundació Turisme i Fires de Manresa ha acompanyat els periodistes d’Entourista.cat durant la jornada de gravació per explicar-los la petjada ignasiana a la ciutat i mostrar-los els atractius turístics relacionats, material que també s’utilitzarà en l’anunci.