Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]

Afectacions de trànsit per les festes del barri Mion-Puigberenguer-Poal

Afectacions de trànsit per les festes del barri Mion-Puigberenguer-Poal

02/06/2022

Durant diferents horaris d’aquest cap de setmana es tallarà el trànsit al carrer Callús, entre els carrers Cadí i Sant Antoni Abat

 

Es comunica que, el pròxim divendres 3 de juny (de 17 h a 1 h), dissabte 4 (de 18 h a 1 h) i diumenge 5 de juny (de 10 h a 20 h), amb motiu de les festes del barri Mion – Puigberenguer – Poal 2022, es tallarà el trànsit de vehicles del carrer Callús, entre els carrers Cadí i Sant Antoni Abat.

 

Amb motiu d’aquestes afectacions al trànsit, el diumenge 5 de juny, la Línia F Festius del servei BUS MANRESA modificarà el seu recorregut d’acord amb els desviaments de trànsit establerts. Parades habilitades: El Poal, Av. Universitària i C. Hospitalari (costat FUB).

 

 

Manresa Turisme · Plaça Major 20, Manresa · 938784090 · turisme@manresaturisme.cat · Avís legal